Portal Inwestora
Wersja dla niedowidzących:
Wynajem sal w Urzędzie Miejskim

ZARZĄDZENIE Nr 376
PREZYDENTA MIASTA SOSNOWCA
z dnia 2 maja 2007 roku

w sprawie zasad wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań.


Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku ustawy o samorządzie gminnym
(tekst jednolity Dz. U z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami)


Z a r z ą d z a m :

§ 1
Wprowadzić zasady wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań.

§ 2
Rodzaj organizowanego spotkania nie może stanowić utrudnienia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etycznymi lub powodować negatywne skutki dla wizerunku Urzędu.

§ 3
Zasady odpłatności za wynajem pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określone zostały w załączniku nr 1.

§ 4
Druk zgłoszenia wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 2.

§ 5
Wzór umowy wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 3.

§ 6
Decyzję o odstępstwie od przyjętych zasad podejmuje Prezydent Miasta Sosnowca na podstawie pisma złożonego do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, przez zainteresowanego najmem organizatora. Pismo winno być zaaprobowane przez Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.

§ 7
Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.

§ 8
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.

§ 9
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:

Zasady odpłatności

Zgłoszenie wynajmu sal

Umowa wynajmu sal

Urząd Miejski w Sosnowcu
Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
tel: (32) 296 0 600, faks: (32) 296 0 605
e-mail: um@um.sosnowiec.pl