ZARZĄDZENIE Nr 376  PREZYDENTA MIASTA SOSNOWCA  z dnia 2 maja 2007 roku  w sprawie zasad wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań.    Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku ustawy o samorządzie gminnym  (tekst jednolity Dz. U z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami)    Z a r z ą d z a m :  § 1  Wprowadzić zasady wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu na potrzeby organizowania wszelkiego rodzaju spotkań.  § 2  Rodzaj organizowanego spotkania nie może stanowić utrudnienia w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etycznymi lub powodować negatywne skutki dla wizerunku Urzędu.  § 3  Zasady odpłatności za wynajem pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określone zostały w załączniku nr 1.  § 4  Druk zgłoszenia wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 2.  § 5  Wzór umowy wynajmu pomieszczeń w Urzędzie Miejskim w Sosnowcu określony został w załączniku nr 3.  § 6  Decyzję o odstępstwie od przyjętych zasad podejmuje Prezydent Miasta Sosnowca na podstawie pisma złożonego do Wydziału Administracyjno-Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, przez zainteresowanego najmem organizatora. Pismo winno być zaaprobowane przez Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.  § 7  Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Administracyjno-Gospodarczego.  § 8  Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta.  § 9  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.     ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA:  Zasady odpłatności  Zgłoszenie wynajmu sal  Umowa wynajmu sal  |