Zintegrowany System Informacji Przestrzennej Miasta Sosnowiec
Wersja dla niedowidzących:
  Dodanie nowej warstwy
 
 
Każdy użytkownik, pracując z jednym ze swoich zestawów (szerzej opisanych w Rozdziale 1), ma pewną pulę warstw możliwych do wyświetlenia. Pula ta jest dla każdego użytkownika ustalana przez administratora systemu. Użytkownik może dodawać kolejne warstwy do bieżącego zestawu, aż do wyczerpania się puli dostępnych. Po wybraniu niniejszej funkcji, zostaje wyświetlone okno wyboru warstwy, przedstawione na rysunku. Odnalezienie konkretnej warstwy możliwe jest przy użyciu wyszukiwarki znajdującej się w górnej części okna. Dodatkowo wprowadzono kategorie grupujące warstwy w zależności od ich charakteru lub źródła. Po wybraniu jednej z nich wyświetlone zostaną tylko warstwy z danej grupy. Tabelka umieszczona poniżej zawiera listę dostępnych pozycji. Możliwe jest ułożenie jej poszczególnych kolumn w porządku alfabetycznym przez klikanie w ich nagłówek. Wybór warstwy polega na kliknięciu w jej nazwę (cały wiersz zostanie podświetlony). W celu rozszerzenia selekcji zaleca się użycie przycisków „CTRL” oraz „SHIFT”. W oknie wyboru umieszczono również opcje "Pokaż na mapie" - powodującą automatyczne wyświetlenie obiektów z wybranych warstw, „Włącz etykiety” – prezentującą etykiety obiektów danej warstwy oraz "Umieść na górze legendy" – dającą możliwość określenia pozycji wstawienia nowych warstw w Panelu
Urząd Miejski w Sosnowcu
Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec
tel: (32) 296 0 600, faks: (32) 296 0 605
e-mail: um@um.sosnowiec.pl